Monday, November 21, 2011

Update...

halo.. hantu2 sekalian...
hehe aku malas nak update blog ni... tp dah kena tegur dengan awek cun sorang ni.. terus aku update jew...
aku pun sebenarnye tak tau nak update ape... hehe tulis jelah... heheh

awek ni plak x putus2 suh aku update... dia ckp tulis je ape-ape pun.. lol..
jadi dengan bakat kurniaan Maha Pencipta.. aku pun meneruskan update tanpa berfikir apa yang nak diupdate (lol pelik benor bunyinye)

anyway... aku teruskan jugak.. dengan kepantasan menaip yg sepantas Sugar Glider kesayangan awek cun... aku meneruskan perjuangan memblogging yang memang kompem xda noktah.. hahaha
so untuk perkongsian sekembalinya aku dari berhibernasi selama berbulan-bulan lama nya.. aku nak Kredit Kim  Swee.. kerana anda berjaya menjulang emas kali ni... Harimau Muda Power!!!!
 Bangga aku rasa masa menghirup teh ais kat kedai mamak tadi hahahaha...
Kerosakan terburuk hahaha (gambar hiasan)


PALING XLEY BLAH!!!

ye paling xley blah... tyme tgk bola ramai gile.. sampai ada yg xley duduk.. hahaha... tp lepas Apek (Khairul Fahmi) save penalty..ZUPPPP!!! tunggang langgang meja mamak hahaha.. macam kena langgar garuda dah.. hahaha ... bayangkan crowded gile time tu... tetiba... AIK??!!! mana semua orang?? hahaha David Copperfield pun pening kepala dengan magic nih.. hehehe
Well itulah penangan bola sepak Negara hehehe ....
again Tahniah.. !!!

1 comment:

  1. why SG also hv inside here..hehehe..BTW,welcome back blogger..i tunggu ur nx updating^^

    ReplyDelete